BerT
Legacy Member
Beste,
Laat me even de situatie schetsen. Een kleine KMO zou graag dagelijks 500 mails versturen uit een acces of excel database.
Nu hebben we ter onze beschikking een kleine server waar Windows Server 2003 op aan het draaien is. Nu zouden we graag op deze server al de mails laten toekomen en versturen. Dit met het standaard ADSL email adres. We beschikken enkel over een standaard ADSL abonnement.
Nu heb ik nog geen ervaring op dit gebied en had ik graag wat info verkregen bij de benodigdheden om dit op te starten. Wat moet ik weten? Wat heb ik nodig?
Alle feedback is meer dan welkom...
Mvg,
Bert
Laat me even de situatie schetsen. Een kleine KMO zou graag dagelijks 500 mails versturen uit een acces of excel database.
Nu hebben we ter onze beschikking een kleine server waar Windows Server 2003 op aan het draaien is. Nu zouden we graag op deze server al de mails laten toekomen en versturen. Dit met het standaard ADSL email adres. We beschikken enkel over een standaard ADSL abonnement.
Nu heb ik nog geen ervaring op dit gebied en had ik graag wat info verkregen bij de benodigdheden om dit op te starten. Wat moet ik weten? Wat heb ik nodig?
Alle feedback is meer dan welkom...
Mvg,
Bert
