PieterJ
Legacy Member
Ik had graag eens geweten of iemand weet hoe je het volgende kunt instellen:
Ik heb reeds van meerdere skynet-gebruikers gezien dat zij wanneer ze hun windows opstarten, onder hun naam bij het inlogscherm zien staan hoeveel nieuwe en/of ongeopende mails er in outlook zijn binnengelopen.
Ik vind dit eigenlijk best wel handig, en daarom vraag ik me af:
hoe stel je dit in met een telenet-account?
Ik heb reeds van meerdere skynet-gebruikers gezien dat zij wanneer ze hun windows opstarten, onder hun naam bij het inlogscherm zien staan hoeveel nieuwe en/of ongeopende mails er in outlook zijn binnengelopen.
Ik vind dit eigenlijk best wel handig, en daarom vraag ik me af:
hoe stel je dit in met een telenet-account?