Hell
Legacy Member
gebruikt er nog iemand hier de oeroude Logitech Internet Navigator keyboard?
Ik probeer software te vinden dat een visueel hud op mn scherm toont als ik vb de volume regel op mn keyboard.
product info
de download daar zijn drivers, en geven geen hud. Ik gebruik W7 en sinds XP was er al geen driver nodig. Alles werkt out of the box, alleen jammer dat er geen HUD is als ik iets regel op mn keyboard.
ik heb geprobeerd naar hacks en tweaks te zoeken maar levert niets op, misschien omdat de keyboard veel te oud is en niet meer populair ?
Ik probeer software te vinden dat een visueel hud op mn scherm toont als ik vb de volume regel op mn keyboard.
product info
de download daar zijn drivers, en geven geen hud. Ik gebruik W7 en sinds XP was er al geen driver nodig. Alles werkt out of the box, alleen jammer dat er geen HUD is als ik iets regel op mn keyboard.
ik heb geprobeerd naar hacks en tweaks te zoeken maar levert niets op, misschien omdat de keyboard veel te oud is en niet meer populair ?