Questro
Legacy Member
Wel, ik heb nu al geruime tijd een Logitech G15 (met LCD scherm). Toen ik deze voor de eerste keer aansloot + installeerde met bijhorende CD werkte alles perfect (lcd-scherm gaf alle profielen aan + de dingen die ik aan mijn G-toetsen gebind had werkte ook daadwerkelijk).
Nu na ik mijn PC geformateerd had en alles terug geinstalleerd krijg ik een error als ik de settings van mijn LCD-scherm wil bekijken
"Er zijn geen LCD-Apparaten gevonden. Controleer of uw LCD-apparaten op het systeem zijn aangesloten". (Op mijn LCD-scherm blijft gewoon constant G15 staan -> dus het werkt wel) heb al gegoogled ma vond nie direct iets relevant.
Nu voor het binden aan die G-toetsen. via de profiler kan ik nog wel alles doen zoals nieuwe profielen maken, macro's maken & toewijzen aan G-toetsen. Dit profiel werkt dan ook maar enkel de functie die ik aan G1 toewijs werkt. (g2 -> g6) doet nix. (heb ook al geprobeerd de werkende functie van g1 naar g2 te zetten => werkt niet).
ook heb je boven die G-toetsen zo M1,M2,M3, MR voor nog extra G-toetsen te krijgen. Als ik die selecteer via de profiler dan kan ik WEL van mode veranderen(veranderd het lichtje vn de knoppen). maar als ik op die toetsen duw via keyboard veranderen deze niet, terwijl ik wel functies heb toegewezen aan M2 g1 bijvoorbeeld..
iemand dit probleem ook al eens gehad?? heb al op google gezocht + in handleiding van die profiler, maar vind niet echt iets relevant.
Alvast bedankt
juist bij profiel testen heb ik nu gezien dat hij alleen reageert op G1 & G3 (maar bij G3 denkt hij dat ik op G13 duw :/) bij de rest reageert hij totaal niet, maar de knoppen werken wel want bij standaardconfiguratie staan die allemaal gebind aan F1-12 toetsen en als ik ze daar test reageren ze wel (maar dan zonder de G-toets te vermelden terwijl hij dit bij G1 en G3 wel doet)
maar nu realiseer ik mij dat dit miss meer software related gaat zijn :/
verplaats maar indien nodig
Nu na ik mijn PC geformateerd had en alles terug geinstalleerd krijg ik een error als ik de settings van mijn LCD-scherm wil bekijken
"Er zijn geen LCD-Apparaten gevonden. Controleer of uw LCD-apparaten op het systeem zijn aangesloten". (Op mijn LCD-scherm blijft gewoon constant G15 staan -> dus het werkt wel) heb al gegoogled ma vond nie direct iets relevant.
Nu voor het binden aan die G-toetsen. via de profiler kan ik nog wel alles doen zoals nieuwe profielen maken, macro's maken & toewijzen aan G-toetsen. Dit profiel werkt dan ook maar enkel de functie die ik aan G1 toewijs werkt. (g2 -> g6) doet nix. (heb ook al geprobeerd de werkende functie van g1 naar g2 te zetten => werkt niet).
ook heb je boven die G-toetsen zo M1,M2,M3, MR voor nog extra G-toetsen te krijgen. Als ik die selecteer via de profiler dan kan ik WEL van mode veranderen(veranderd het lichtje vn de knoppen). maar als ik op die toetsen duw via keyboard veranderen deze niet, terwijl ik wel functies heb toegewezen aan M2 g1 bijvoorbeeld..
iemand dit probleem ook al eens gehad?? heb al op google gezocht + in handleiding van die profiler, maar vind niet echt iets relevant.
Alvast bedankt
juist bij profiel testen heb ik nu gezien dat hij alleen reageert op G1 & G3 (maar bij G3 denkt hij dat ik op G13 duw :/) bij de rest reageert hij totaal niet, maar de knoppen werken wel want bij standaardconfiguratie staan die allemaal gebind aan F1-12 toetsen en als ik ze daar test reageren ze wel (maar dan zonder de G-toets te vermelden terwijl hij dit bij G1 en G3 wel doet)
maar nu realiseer ik mij dat dit miss meer software related gaat zijn :/
verplaats maar indien nodig
