larry
Legacy Member
hallo iedereen,
Omdat sinds kort hotmail helemaal is overgeschakeld naar POP en ik dus mijn entourage moeten aanpassen. Maar nu is het zo dat hij enkel mijn postvak in binnenhaalt en niet al mijn andere mappen die ik op hotmail heb staan. weet iemand hoe ik dit kan oplossen?
bedankt!!
Omdat sinds kort hotmail helemaal is overgeschakeld naar POP en ik dus mijn entourage moeten aanpassen. Maar nu is het zo dat hij enkel mijn postvak in binnenhaalt en niet al mijn andere mappen die ik op hotmail heb staan. weet iemand hoe ik dit kan oplossen?
bedankt!!