Svenny007
Legacy Member
op mijn vorige pc (van mijn schoonouders)
stond er windows2000 met outlook express.
nu heb ik een nieuwe pc geinstalleerd met windows 7 en live mail
het is me al gelukt om de bestaande e-mails over te zetten
MAAR
er is bij telenet 1 mailbox met 3 aliassen
bij outlook kwam alle mail gewoon bij postvak in terecht
en bij een nieuwe mail konden ze selecteren met welke alias ze de mail wilden verzenden.
nu bij live mail krijgen ze 3X postvak in en komt elke mail die ze aankrijgen in elke postvak in terecht 3X dezelfde mail dus.
is er een manier om elke mail maar 1X aan te krijgen in 1 postvak in en toch bij een nieuwe mail te kunnen kiezen uit 1 van de 3 aliassen ?
mvg Sven.
stond er windows2000 met outlook express.
nu heb ik een nieuwe pc geinstalleerd met windows 7 en live mail
het is me al gelukt om de bestaande e-mails over te zetten
MAAR
er is bij telenet 1 mailbox met 3 aliassen
bij outlook kwam alle mail gewoon bij postvak in terecht
en bij een nieuwe mail konden ze selecteren met welke alias ze de mail wilden verzenden.
nu bij live mail krijgen ze 3X postvak in en komt elke mail die ze aankrijgen in elke postvak in terecht 3X dezelfde mail dus.
is er een manier om elke mail maar 1X aan te krijgen in 1 postvak in en toch bij een nieuwe mail te kunnen kiezen uit 1 van de 3 aliassen ?
mvg Sven.