-Wicked-
Legacy Member
Helleuw,
Probleempje bij het installeren van mijn draadloze netwerkkaart.
Het gaat om de kaart WMP54G v4 & het OS Vista ultimate 64b
Blijkbaar heeft linksys nog steeds geen drivers gemaakt die compatibel zijn met het Vista Ultimate 64bit systeem want die staan allesinds niet op hun site.
ik heb ergens gegelezen dat die kaart & een groot deel van de wifikaarten niet compatibel zou zijn met de 64b .. Kan dit kloppen?
Is ern een practische manier om dit op te lossen (want heb al veel trukjes gelezen waarbij het via 20 omwegen eventueel zou lukken) of installeer ik beter mijn XP terug (wat ik zoiezo al semi overweeg daar ik het nogal gehad begin te hebben met Vista ..)
Grtz
Probleempje bij het installeren van mijn draadloze netwerkkaart.
Het gaat om de kaart WMP54G v4 & het OS Vista ultimate 64b
Blijkbaar heeft linksys nog steeds geen drivers gemaakt die compatibel zijn met het Vista Ultimate 64bit systeem want die staan allesinds niet op hun site.
ik heb ergens gegelezen dat die kaart & een groot deel van de wifikaarten niet compatibel zou zijn met de 64b .. Kan dit kloppen?
Is ern een practische manier om dit op te lossen (want heb al veel trukjes gelezen waarbij het via 20 omwegen eventueel zou lukken) of installeer ik beter mijn XP terug (wat ik zoiezo al semi overweeg daar ik het nogal gehad begin te hebben met Vista ..)
Grtz

