Clayton
Legacy Member
Ello,
Probleemken: ik ontvang een e-mail met een gekend 'klik hier' om te registeren tekstje... Wil er op klikken maar cursos verandert nie in zo een pijlke of handje of wa da het ook moet zijn.
Enig idee wa dit kan zijn? Kheb niets veranderd volgens mij aan i-net opties, alleen java virtual machine geinstalleerd...
thx in advance...
Probleemken: ik ontvang een e-mail met een gekend 'klik hier' om te registeren tekstje... Wil er op klikken maar cursos verandert nie in zo een pijlke of handje of wa da het ook moet zijn.
Enig idee wa dit kan zijn? Kheb niets veranderd volgens mij aan i-net opties, alleen java virtual machine geinstalleerd...
thx in advance...