ThaPingwin
Legacy Member
hoihoi,
Ik werkte vroeger altijd met mijn Xbox via een computerscherm en geluid via de line-in van mijn geluidskaart zodat ik geluid had via mijn pc boksen.
Dat heeft altijd goed gewerkt, tot ik vandaag nog eens de Xbox wilde spelen (is toch al maaaaanden geleden) en geen geluid meer krijg.
Ik heb al wat zitten googlen en heb er nog gevonden met dit probleem, maar nog geen oplossing gevonden. Weer er hier iemand raad mee? het zou een Vista probleem zijn na een update naar een SP ofzo.
Als ik kijk in de instellingen van de geluidskaart is mijn Line-In actief, volume op 100 en niet gedempt. Maar op de een of ander manier speelt hij nix af.
Of bestaat er een programma waar ik die line-in open kan zetten ofzo?
mvg
Ik werkte vroeger altijd met mijn Xbox via een computerscherm en geluid via de line-in van mijn geluidskaart zodat ik geluid had via mijn pc boksen.
Dat heeft altijd goed gewerkt, tot ik vandaag nog eens de Xbox wilde spelen (is toch al maaaaanden geleden) en geen geluid meer krijg.
Ik heb al wat zitten googlen en heb er nog gevonden met dit probleem, maar nog geen oplossing gevonden. Weer er hier iemand raad mee? het zou een Vista probleem zijn na een update naar een SP ofzo.
Als ik kijk in de instellingen van de geluidskaart is mijn Line-In actief, volume op 100 en niet gedempt. Maar op de een of ander manier speelt hij nix af.
Of bestaat er een programma waar ik die line-in open kan zetten ofzo?
mvg
