smile and die
Legacy Member
Hallo,
Door een of andere onbekende reden heeft mijn limewire het begeven, als ik het open krijg ik geen verbinding en foutmeldingen, heb ondertussen mijn jave geupdate en een nieuwe versie van limewire geinstalleerd maar nog steeds krijg ik geen verbinding. Hij zegt wel altijd dat hij een firewall heeft ontdekt maar mijn windows-firewall en mijn norton firewall zijn beide uitgeschakeld.
Iemand een idee om dit op te lossen?
Thx
Smile
Door een of andere onbekende reden heeft mijn limewire het begeven, als ik het open krijg ik geen verbinding en foutmeldingen, heb ondertussen mijn jave geupdate en een nieuwe versie van limewire geinstalleerd maar nog steeds krijg ik geen verbinding. Hij zegt wel altijd dat hij een firewall heeft ontdekt maar mijn windows-firewall en mijn norton firewall zijn beide uitgeschakeld.
Iemand een idee om dit op te lossen?
Thx
Smile