Sick-Boy
Legacy Member
Ik ben een paper aan het schrijven in LaTeX en met de lay-out die ik nu heb staat de tekst mooi in 2 kolommen.
Ik wil nu een tabel invoegen en die netjes bovenaan (of onderaan) invoegen. De tabel is nogal breed en ik zou hem dus in het midden van de pagina willen, zodat hij de 2 kolommen overspant.
Kan iemand mij helpen?
Excuses als dit op het verkeerde forum staat.
Ik wil nu een tabel invoegen en die netjes bovenaan (of onderaan) invoegen. De tabel is nogal breed en ik zou hem dus in het midden van de pagina willen, zodat hij de 2 kolommen overspant.
Kan iemand mij helpen?
Excuses als dit op het verkeerde forum staat.