oma.be
Legacy Member
Hallo,
K'heb vandaag m'n pc nog eens gedafregmenteert, als bedoeling dat ik wat ruimte zou vrij krijgen, maar er is juist het tegenovergestelde gebeurd. Ik heb 1 keer met tune up utitlities gedefragmenteert en 1 keer met het defragmentatie programma van windows. Het is van ong 145gb naar 90 gb gegaan. Iemand een idee hoe ik die verloren gb's kan terug krijgen? Ik heb schijfopruiming al geprobeerd.
Alvast bedankt ;D
K'heb vandaag m'n pc nog eens gedafregmenteert, als bedoeling dat ik wat ruimte zou vrij krijgen, maar er is juist het tegenovergestelde gebeurd. Ik heb 1 keer met tune up utitlities gedefragmenteert en 1 keer met het defragmentatie programma van windows. Het is van ong 145gb naar 90 gb gegaan. Iemand een idee hoe ik die verloren gb's kan terug krijgen? Ik heb schijfopruiming al geprobeerd.
Alvast bedankt ;D
