lyno
Legacy Member
Nadat ik Windows opnieuw installeerde was had ik geen internetverbinding meer, maar er staat nu wel 1394 Lan-verbinding. Die ontvangt en verstuurd niets.
Kheb al eens op google gezocht en ben dan te weten gekomen dat die verbinding 1394 voor een firewall staat. Maar op mijn moederbord (ASUS K8V Deluxe) zit er een verbinding ofzo. Normaal detecteerde mijn computer die vanzelf, maar nu dus niet. Ik heb telenet en normaal heb ik altijd al een Lan-verbinding gehad? Wat moet ik nu doen? Ik weet niet zoveel van die netwerken, dus miuss kan iemand mij verder helpen.
Kheb al eens op google gezocht en ben dan te weten gekomen dat die verbinding 1394 voor een firewall staat. Maar op mijn moederbord (ASUS K8V Deluxe) zit er een verbinding ofzo. Normaal detecteerde mijn computer die vanzelf, maar nu dus niet. Ik heb telenet en normaal heb ik altijd al een Lan-verbinding gehad? Wat moet ik nu doen? Ik weet niet zoveel van die netwerken, dus miuss kan iemand mij verder helpen.
