gamer1
Legacy Member
Is er een manier om een label in de curve zelf toe te voegen in Matlab? Dus zoiets als clabel voor contourplots, zodat ge een soort van hoogtelijn aanduiding krijgt in uw contour plot. Iets dergelijk zou ik moeten hebben, maar dan niet in een contourplot.
Dit is de code waarbin die labels toegevoegd zouden moeten worden:
Dit is de code waarbin die labels toegevoegd zouden moeten worden:
Code:
for P = 2*1000:8*1000:250*1000 %[W]
w = linspace (0,600); %[rad/s]
T = P./w
plot(w,T,'r');
hold on;
end
ylim([0 234]);
ylabel('Torque [Nm]');
xlabel('Speed [rad/s]');