De Pette
Legacy Member
Zowel in FireFox als in Galeon (en andere browsers) heb ik last van zeer klein lettertype.
Al de rest werkt wel prima. DPI heb ik al proberen te verhogen in xorg, maar dan werken de andere programma's met veel te grote fonts.
In FF heb ik defaultzoom addon geprobeerd en dit werkt, maar dan zijn alle gif's lelijk en sommige tekst blijft klein.
Ideëen wat er nog kan aangepast worden?
Voorbeeld:
Zoom 100% http://i44.tinypic.com/ve3nue.jpg (zie tekst onder mijn 'nickname')
Zoom 133% http://i44.tinypic.com/6plonr.png (kleine tekst blijft veel te klein, andere tekst wordt te groot)
Alsook, in FF heb ik geprobeerd dpi aan te passen via de about:config > grote tekst wordt te groot, kleine tekst nog steeds te klein Nog een klein vraagje: elke keer de kernel geupgrade (sp?) wordt moet ik telkens mijn NVIDIA drivers verwijderen en opnieuw installeren. Is er geen manier dat dit niet meer moet/automatisch werkt? Ik gebruik wel de prop drivers.
Al de rest werkt wel prima. DPI heb ik al proberen te verhogen in xorg, maar dan werken de andere programma's met veel te grote fonts.
In FF heb ik defaultzoom addon geprobeerd en dit werkt, maar dan zijn alle gif's lelijk en sommige tekst blijft klein.
Ideëen wat er nog kan aangepast worden?
Voorbeeld:
Zoom 100% http://i44.tinypic.com/ve3nue.jpg (zie tekst onder mijn 'nickname')
Zoom 133% http://i44.tinypic.com/6plonr.png (kleine tekst blijft veel te klein, andere tekst wordt te groot)
Alsook, in FF heb ik geprobeerd dpi aan te passen via de about:config > grote tekst wordt te groot, kleine tekst nog steeds te klein Nog een klein vraagje: elke keer de kernel geupgrade (sp?) wordt moet ik telkens mijn NVIDIA drivers verwijderen en opnieuw installeren. Is er geen manier dat dit niet meer moet/automatisch werkt? Ik gebruik wel de prop drivers.