menace2070
Legacy Member
Hi,
ik weet niet of hier iemand mij een degelijk antwoord kan verschaffen mor here goes,
ik wil een kerio mailsrv opzetten, momenteel zit ik met een exchange met 2 accepted domains, 1 voor mijn onderneming, 1 voor de zusteronderneming.
ik zou graag mijn mail op een kerio krijgen want exchange=crap/duur.
het voordeel nu, is dat ik in de agenda kan van werknemers van de andere ond. en ook dingen erin zetten en dergelijke, nu is er een manier om via mijn kerio een connectie te krijgen naar de exchange zodat ik nog altijd de gedeelde agendas van het andere domain kan raadplegen??
ZONDER active directories aan elkaar te koppelen en dergelijke.?
thnx
ik weet niet of hier iemand mij een degelijk antwoord kan verschaffen mor here goes,
ik wil een kerio mailsrv opzetten, momenteel zit ik met een exchange met 2 accepted domains, 1 voor mijn onderneming, 1 voor de zusteronderneming.
ik zou graag mijn mail op een kerio krijgen want exchange=crap/duur.
het voordeel nu, is dat ik in de agenda kan van werknemers van de andere ond. en ook dingen erin zetten en dergelijke, nu is er een manier om via mijn kerio een connectie te krijgen naar de exchange zodat ik nog altijd de gedeelde agendas van het andere domain kan raadplegen??
ZONDER active directories aan elkaar te koppelen en dergelijke.?
thnx