Archief - KBC-banking onder Linux

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

teaumaz

Legacy Member
Tiens, dit is vreemd. 'k Heb java voor mijn firefox deftig geïnstalleerd, alles staat op actief (about:plugins), en het test-applicatie op de website van SUN geeft aan dat Java correct geïnstalleerd is. En toch kan ik maar niet pc-banken via de website van de KBC.

Is er iemand in geslaagd om onder Linux te pc-banken zonder netscape navigator 4.8 te moeten installeren? Indien ja, hoe dan?
:)

Drydope

Legacy Member
Probeer eerst nog eens mozplugger, blackdown-jdk & blackdown-sdk te installeren.

QplQyer

Legacy Member
Kijk eens of op de site van uw bank geen uitgebreide how-to staat hoe je pc-banking installeert onder linux?
Bij Dexia stond er alleszins een uitgebreide how-to waarin uitgelegd stond hoe je bepaalde java-certificates enzo moest aanmaken om het te doen werken, dus grote kans bij KBC ook dan wellicht?

[i]cute_

Legacy Member
Ik kan allesinds met mijne java pornosites bekijken (livecams etc...) :rofl:

Greetz

tergemble

Legacy Member
dat dacht ik ook

ik wist een site waar alle Belgische Homebanking-services en hun systeemvereisten stonden , besturingssyteem , nodige progs enzo, ma ik ben die kwijt ...:(

ik kan u wel zeggen dat het er nie veel ware zulle , dexia was er wel bij daar ben ik zeker van

teaumaz

Legacy Member
tergemble zei:
of makker , meneer topicstarter , hebt ge nog niet gegoogled mss ?

hier

Wel beste vriend, dat kbc-banking werkt tot netscap 4.8 en mozilla 1.4 wist ik al ja, slimmerd. Maar aangezien we momenteel al aan Mozilla 1.7.x zitten, heb ik geen zin om te downgraden. Daarom dat ik het vroeg. Mijn oprechte excuses voor de blijkbaar domme post, maar blijkbaar was het toch niet zo eenvoudig...

Aan de anderen: bedankt voor de tips. Spijtig dat KBC-banking ni werkt op Linux.

zatalian

Legacy Member
KBC werkt wel onder linux. Hier zonder problemen met mozilla 1.7.5.
Ge moet maar eens googelen hoe je het in gang kan lopen. Tis een kwestie van uw certificaat in de juiste dir zetten enzo...
veel succes

Psychokillah

Legacy Member
Bij mij werkt het ook,
firefox en jvm gewoon properkes geinstalleerd.

Het moet zowieso werken hoor, anders is het nut van jvm wel een beetje weg he. :wtf:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan