eddie
Legacy Member
Hello,
Ik heb sinds kort via bootcamp windows XP op mijn iMac gezet.
Echter zijn er al verschillende problemen opgedoken die, zoals windows kennende, niet snel blijken opgelost te worden.
Het zit simpelweg zo dat als ik IE open en naar een site wil hij me zegt dat hij de server niet kan vinden.
Vreemd, want mijn netwerkaart (1349-netwerkkaart) is wel verbonden tegen een snelheid van 400mbps.
Nu op de andere computers in het netwerk staat bij verbindingen wel duidelijk een LAN-verbinding.
Ik heb de instellingen van de internet verbinding nagekeken en ze staan allemaal goed (volgens het boekje van telenet zelf)
Als ik bij hardware ga zien of de netwerk kaart wel goed functioneert zegt hij dat dit correct werkt.
Ook niet onbelangrijk is het feit dat ik, als ik terug switch naar Leopard, ik wel probleemloos op het internet kan en het dus niet aan mijn router ofzo kan liegen.
De Windows versie draait ook op SP3.
Ik heb ondertussen geen flauw idee meer wat er mis kan zijn.
Alvast merci!
Ik heb sinds kort via bootcamp windows XP op mijn iMac gezet.
Echter zijn er al verschillende problemen opgedoken die, zoals windows kennende, niet snel blijken opgelost te worden.
Het zit simpelweg zo dat als ik IE open en naar een site wil hij me zegt dat hij de server niet kan vinden.
Vreemd, want mijn netwerkaart (1349-netwerkkaart) is wel verbonden tegen een snelheid van 400mbps.
Nu op de andere computers in het netwerk staat bij verbindingen wel duidelijk een LAN-verbinding.
Ik heb de instellingen van de internet verbinding nagekeken en ze staan allemaal goed (volgens het boekje van telenet zelf)
Als ik bij hardware ga zien of de netwerk kaart wel goed functioneert zegt hij dat dit correct werkt.
Ook niet onbelangrijk is het feit dat ik, als ik terug switch naar Leopard, ik wel probleemloos op het internet kan en het dus niet aan mijn router ofzo kan liegen.
De Windows versie draait ook op SP3.
Ik heb ondertussen geen flauw idee meer wat er mis kan zijn.
Alvast merci!
