«Vision»
Legacy Member
'k heb mij dus een virus op de nek gehaald door een no-cd crack van een spel te downen omdat ik het beu was altijd die cd's te zoeken als'k nog es wou spelen.
Norton(2003 pro) had dadelijk een waarschuwing gegeven en het bestand gedelete maar het is er op een of andere manier to opgeraakt. Toen ik vandaag men pc boote was norton niet meer enabled er was dus iets aan norton veranderd door dat virus. Nou kan ik men norton niet meer alles laten checken wat veranderd. ik krijg norton ook niet uninstalled via software of de uninstall ook via explorer en zelfs via dos ging niet. Via wipeout (norton proggy om volledig weg te krijgen) ging ook niet aangezien het zichzelf niet kon deleten.
Weet iemand enige raad hoe ik toch norton kan enablen of het herinstaleren.
Of hoe ik kan achterhalen welk file dat virus veranderd heeft. Op de sites van symantec en dergelijke stond niet bij welke files corrupted worden.
Anders zie ik maar een oplossing en dat is men image van norton ghost er trug over vlammen. (enkel hoop ik dat dat virus dit deel van norton ook niet verkloot heeft)
btw ik heb het virus ondertss wel snel weggekregen en zie geen schade buiten norton die niet meer standaard enabled staat.
Norton(2003 pro) had dadelijk een waarschuwing gegeven en het bestand gedelete maar het is er op een of andere manier to opgeraakt. Toen ik vandaag men pc boote was norton niet meer enabled er was dus iets aan norton veranderd door dat virus. Nou kan ik men norton niet meer alles laten checken wat veranderd. ik krijg norton ook niet uninstalled via software of de uninstall ook via explorer en zelfs via dos ging niet. Via wipeout (norton proggy om volledig weg te krijgen) ging ook niet aangezien het zichzelf niet kon deleten.
Weet iemand enige raad hoe ik toch norton kan enablen of het herinstaleren.
Of hoe ik kan achterhalen welk file dat virus veranderd heeft. Op de sites van symantec en dergelijke stond niet bij welke files corrupted worden.
Anders zie ik maar een oplossing en dat is men image van norton ghost er trug over vlammen. (enkel hoop ik dat dat virus dit deel van norton ook niet verkloot heeft)
btw ik heb het virus ondertss wel snel weggekregen en zie geen schade buiten norton die niet meer standaard enabled staat.
