j design
Legacy Member
Hallo en alvast bedankt.
ik wil net een .exe openen en tot mijn verbazing lukt het niet.
Ik sta ingesteld als admin en heb anders nooit problemen gehad.
De .exe staat op een cd.
de melding
Reeds 2x geinstaleerd op 2 andere pc zonder problemen.
ik wil net een .exe openen en tot mijn verbazing lukt het niet.
Ik sta ingesteld als admin en heb anders nooit problemen gehad.
De .exe staat op een cd.
de melding
Kan geen toegang tot het opgegeven apparaat, pad of bestand krijgen. Mogelijk hebt u geen toegangsmachtigingen voor het item.
Reeds 2x geinstaleerd op 2 andere pc zonder problemen.