W1LHELMss0n
Legacy Member
Hallo iedereen,ik had de bèta van msn 7 een paar maanden gedownload en geinstaleerd,en wrs verkeerd verwijderd,en nu wil ik msn 6.2 terug instaleren,maar dit gaat niet,omdat ik altijd bericht krijg dat er een nieuwere versie is geinstaleerd.Het probleem is dus dat msn 7.0 nog altijd tussen mijn 'software' lijst staat,en als ik deze wil verwijderen,vraagt hij de file '0.0205.MSNmsgs[1].msi' Heb al in het register alles probere te verwijdere van msn,maar helpt niet.Hopelijk kan iemand me helpen.
Hetzelfde probleem heb ik ook nog met een andere file : 'Infopen.msi'
M.v.g.
Hetzelfde probleem heb ik ook nog met een andere file : 'Infopen.msi'
M.v.g.


