Archief - kan een file niet deleten of uninstallen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

W1LHELMss0n

Legacy Member
Hallo iedereen,ik had de bèta van msn 7 een paar maanden gedownload en geinstaleerd,en wrs verkeerd verwijderd,en nu wil ik msn 6.2 terug instaleren,maar dit gaat niet,omdat ik altijd bericht krijg dat er een nieuwere versie is geinstaleerd.Het probleem is dus dat msn 7.0 nog altijd tussen mijn 'software' lijst staat,en als ik deze wil verwijderen,vraagt hij de file '0.0205.MSNmsgs[1].msi' Heb al in het register alles probere te verwijdere van msn,maar helpt niet.Hopelijk kan iemand me helpen.

Hetzelfde probleem heb ik ook nog met een andere file : 'Infopen.msi'

M.v.g.

bludgeoned

Legacy Member
start eens op in veilige modus en probeer dan nog eens opnieuw
zou normaal moeten werken

W1LHELMss0n

Legacy Member
opstarten in veilige modus
en wat moet ik dan doen ? alles deleten in register fzo ?

demon326

Legacy Member
@uw eerste screen
download de installer opnieuw en wijs die aan dat is wat ge moet doen op screen1

W1LHELMss0n

Legacy Member
jah,heb ik,maar dan geeft em nog een fout,iets van da da nie dezelfde zijn.zal drek screen nemen.

Vladimirvlad

Legacy Member
Hoi,

Download jv16 Powertools HIER en installeer da. Ga dan naar "Register Tools" (eerste tab links) en ga naar "Register Manager" . Je krijgt dan een nieuw venster. In de secties ga je naar "Verwijder Menu". Daarin staan al je geinstalleerde software. Duid dan die MSN+ aan en druk op "Verwijderen" (Desinstalleren zal hier ook niet gaan veronderstel ik). Dan is die MSN+ uit je lijst :niceone:

Sluit daarna da venster (Register Manager) en ga dan in dezelfde tab (Register Tools) naar het tweede (Register Cleaner). Je krijgt dan weer een venster en daar vraagt ie bepaalde zaken (checkboxen). Vink "Maak geen backup" aan en klik dan op "Doorgaan". en vervolgens op "Start" .. Jv 16 Powertools zal dan zoeken in je register naar verouderde sleutels en naar onnodigen ook. Na die scan selecteer je enkel de groene bollen !!! Dan gewoon op "Verwijderen" klikken en je register zal dan van de eerste keer ook proper zijn :niceone:

Nadien zal je die MSN 6.2 moeten kunnen installeren zonder problemen :)

Indien hij nog kakt is er in dezelfde tab "Register Tools" een "Register Vinder"... Dan gewoon zoeken naar MSN of zo en dan alles verwijderen wa hij vindt...

Dit moet dus werken ;)

Veel succes :niceone:

Vladimir

PS. Verander de taal van jv16 Powertools naar Nederlands, das het gemakkelijkst.

Vladimirvlad

Legacy Member
Raar ... Maar dan staat da ook nie meer in Software in je configuratiescherm ???

Vladimir
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan