Stimpy
Legacy Member
hallo
in IE werkten java applets (zoals de spelletjes op jippi.be )
in FF niet, er stond klik hier om de plugin te installere, ik doe dat, installeer wat hij zegt, reboot, maar nu krijg ik in IE en in FF alleen maar een grijs vierkant met linksboven het java (koffiekop) logo
welke java moet ik installeren om het terug aan de praat te krijgen?
grtz
in IE werkten java applets (zoals de spelletjes op jippi.be )
in FF niet, er stond klik hier om de plugin te installere, ik doe dat, installeer wat hij zegt, reboot, maar nu krijg ik in IE en in FF alleen maar een grijs vierkant met linksboven het java (koffiekop) logo
welke java moet ik installeren om het terug aan de praat te krijgen?
grtz