Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
thugangel zei:ya ikke
euhmm t valt wel goed mee, alleen da het nogal zwaar is? alle k denk toch nog zwaarder als windows media player...
vr mij ist winamp 4 ever...
///edit
idd het hoort eerder bij software :naughty:

chosen1 zei:ja ma ik bedoelde voor muziek te kope e!
Insomnia187 zei:Waarom zou je dat nu kopen?
![]()
![]()

