Implar
Legacy Member
Ik start net mijn computer op, open iTunes, en zie dat hij 90% van mijn muziek niet kan vinden. Dit is toevallig alle muziek die op mijn externe schijf staat (schijf zit wel in en werkt perfect, muziekbestanden zijn niet corrupt).
Is er een mogelijkheid dat ik iTunes de locatie van al die songs in 1 keer geef? Of ben ik verplicht het grootste deel van mijn library te verwijderen en dan opnieuw de map 'Muziek' te importeren?
Is er een mogelijkheid dat ik iTunes de locatie van al die songs in 1 keer geef? Of ben ik verplicht het grootste deel van mijn library te verwijderen en dan opnieuw de map 'Muziek' te importeren?