f@t_b@$t@rd
Legacy Member
Hoy all!
Sinds lang werkt ISP monitor niet meer op mijn desktop, noch op mijn laptop & k zou toch graag willen om terug te kunnen zien hoeveel ik nog over heb voor de maand (K heb in augustus namelijk 15 dagen op smallband gezeten omdak er al over zat
).
Weet er iemand een goed programma, iets dat lijkt op ISP monitor ofzo.
Ohja, e-services van Belgacom kannek nie gebruiken omdak die inlog dinge nie van me pa krijg.
Thnx!
Sinds lang werkt ISP monitor niet meer op mijn desktop, noch op mijn laptop & k zou toch graag willen om terug te kunnen zien hoeveel ik nog over heb voor de maand (K heb in augustus namelijk 15 dagen op smallband gezeten omdak er al over zat
).Weet er iemand een goed programma, iets dat lijkt op ISP monitor ofzo.
Ohja, e-services van Belgacom kannek nie gebruiken omdak die inlog dinge nie van me pa krijg.
Thnx!

