Archief - ISP monitor

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

f@t_b@$t@rd

Legacy Member
Hoy all!

Sinds lang werkt ISP monitor niet meer op mijn desktop, noch op mijn laptop & k zou toch graag willen om terug te kunnen zien hoeveel ik nog over heb voor de maand (K heb in augustus namelijk 15 dagen op smallband gezeten omdak er al over zat :) ).

Weet er iemand een goed programma, iets dat lijkt op ISP monitor ofzo.

Ohja, e-services van Belgacom kannek nie gebruiken omdak die inlog dinge nie van me pa krijg.

Thnx!

Bouver

Legacy Member
Bij elk programma zult ge die e-services login moeten ingeven, hoe kan da programma anders opvragen hoeveel er nog overblijft?

chosen_1

Legacy Member
telenet is is tot zondagmorgen met onderhoudswerken bezig, dus de telemeter (of ispmonitor) zal tot dan niet werken.
maw : downloaden vollen bak

Exit

Legacy Member
chosen_1 zei:
telenet is is tot zondagmorgen met onderhoudswerken bezig, dus de telemeter (of ispmonitor) zal tot dan niet werken.
maw : downloaden vollen bak

heeft weinig nut aangezien TS van belgacom spreekt ...

f@t_b@$t@rd

Legacy Member
Ma die e-services login is iets anders dan t gewoon paswoord en login voor bv ISP monitor.

Bouver

Legacy Member
chosen_1 zei:
telenet is is tot zondagmorgen met onderhoudswerken bezig, dus de telemeter (of ispmonitor) zal tot dan niet werken.
maw : downloaden vollen bak

Zijde zeker da ze da der toch nie bijtellen?

chosen_1

Legacy Member
bouvere zei:
Bij telt idd niet als de telemeter offline :applause:

je moet de website in de gaten houden, er zijn regelmatig onderhoudswerken bij telenet en dan tellen ze niet ;)

f@t_b@$t@rd

Legacy Member
Tof tof da et er nie bijkomt bijtelenet, ma weet er iemand hoe ik mijn limiet enzo kan zien bij Belgacom? Een tof programmake da op ISP monitor lijkt ofzo?

m1dnight

Legacy Member
Jonges, wat een rare ingesteldheid ;p "Mijn programma is kapot, kwil een nieuw", misschien eens zoeken hoe het komt dat het niet meer werkt, want ik gebruik al jaren ISP monitor. Btw, niet met de e-Services login, maar met mijn verbinding login van ADSL. Idd, deze gaje altijd nodig hebben om je limiet te kunnen zien. en als isp monitor niet werkt, en je wilt he tniet gebruiken, heb je daar een prachtige site voor -> belgacom.be

f@t_b@$t@rd

Legacy Member
ma da programma is bij kei veel Belgacom abonnées kapot eh, k denk da et aan Windows 7 ligt en de compatibiliteit. En k heb toch al gezegd dak op belgacom.be op die e-services nie kan, omda ge daar ook uw facturen enzo kunt beheren, dus kanek daar ook mijne limiet nie zien.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan