creepy01
Legacy Member
Een vriendin van mij kan op haar laptop niet meer surfen. Internetverbinding werkt draadloos, dus kan het niet aan de kaart liggen. Windows Vista
Het volgende is reeds geprobeerd:
- IE en FF
- internetopties: verbindingen & laninstellingen ok
- ip&dns worden auto toegewezen
- pingen naar Google gaat (4ontvangen, 4versturen) dus kan het geen dns probleem zijn.
- systeemherstel naar laatste, bekende, werkende punt
- er staat geen virusscanner/firewall meer geïnstalleerd, windows firewall ligt af
- verbinden draadloos in veilige modus lukt niet, wel met netwerk maar niet met internet.
- is geprobeerd via kabel en zelfde probleem
Update:
- is geprobeerd met een ander windows-profiel
- is 2x gescand op spyware/virussen + cclean gedaan
- kaart uit device manager (apparaatbeheer) verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, probleem blijft aanhouden
Bedankt om even met me na te denken!
Het volgende is reeds geprobeerd:
- IE en FF
- internetopties: verbindingen & laninstellingen ok
- ip&dns worden auto toegewezen
- pingen naar Google gaat (4ontvangen, 4versturen) dus kan het geen dns probleem zijn.
- systeemherstel naar laatste, bekende, werkende punt
- er staat geen virusscanner/firewall meer geïnstalleerd, windows firewall ligt af
- verbinden draadloos in veilige modus lukt niet, wel met netwerk maar niet met internet.
- is geprobeerd via kabel en zelfde probleem
Update:
- is geprobeerd met een ander windows-profiel
- is 2x gescand op spyware/virussen + cclean gedaan
- kaart uit device manager (apparaatbeheer) verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, probleem blijft aanhouden
Bedankt om even met me na te denken!
pfff
dit heb ik echt nog nooit meegemaakt... er zal vermoedelijk niks anders opzitten dan een recovery wrs?
