boulder
Legacy Member
mijn ping in half-life(1) mods is vorige week plots van 15 ofzo naar 150 gegaan, maar mijn telemeter staat maar op 20%, upload en download. ik weet niet waardoor dit veroorzaakt word, ik heb al gescand met norton en panda active scan, heb enkele wormen ondekt maar dit heetf geen effect gehad.
kan hier iemand iets van maken ?
kan hier iemand iets van maken ?

ik versta der niets van kheb gisteren helemaal niets der aan gedaan. maja ben al content dat het weer werkt 