thomatzi
Legacy Member
Hello,
Ik zou graag elke pagina waar ik met mijn internet explorer opkom downloaden/opslagen op mijn harde schijf zodat hij de 'html code' opslaagt ofwel in een html bestand of txt bestand maakt nu niet zoveel uit. Het makelijkste zou zijn als het voor IE is maar mozilla firefox mag ook. Zodat ik dus die bestanden kan openen als mijn IE geslote is ... .
greetz
Thomatzi!
Ik zou graag elke pagina waar ik met mijn internet explorer opkom downloaden/opslagen op mijn harde schijf zodat hij de 'html code' opslaagt ofwel in een html bestand of txt bestand maakt nu niet zoveel uit. Het makelijkste zou zijn als het voor IE is maar mozilla firefox mag ook. Zodat ik dus die bestanden kan openen als mijn IE geslote is ... .
greetz
Thomatzi!
