WarBlade
Legacy Member
Yo all,
Ik heb een klein probleempje met mijn Internet Explorer, als ik er zoek naar een trefwoord, dan krijg ik geen zoekresultaten meer, maar dan komen er zaken te staan zoals "http:///?%20telenet" en "http://skynet/"...
Weet er iemand hoe dit op te lossen ? Alvast bedankt !!
Ik heb een klein probleempje met mijn Internet Explorer, als ik er zoek naar een trefwoord, dan krijg ik geen zoekresultaten meer, maar dan komen er zaken te staan zoals "http:///?%20telenet" en "http://skynet/"...
Weet er iemand hoe dit op te lossen ? Alvast bedankt !!
den erwin 
