peacemillion
Legacy Member
io allemaal,
ik zit met nogal een vervelend probleem op m'n internet explorer. Het is niet meer mogelijk om MEER dan 1 internet explorer venster te openen. Dus, 1 lukt, maar 2 niet. In het ene venster op een link drukken lukt, maar dan opent ie de link in hetzelfde venster, en kan ik ook niet meer terug scrollen. Vrij vervelend dus. Heb niet zitten prutsen of zo, enkel Adobe photoshop geinstalleerd, o ja, ik draai WIN XP.
Plz help
Dank
Peace
ik zit met nogal een vervelend probleem op m'n internet explorer. Het is niet meer mogelijk om MEER dan 1 internet explorer venster te openen. Dus, 1 lukt, maar 2 niet. In het ene venster op een link drukken lukt, maar dan opent ie de link in hetzelfde venster, en kan ik ook niet meer terug scrollen. Vrij vervelend dus. Heb niet zitten prutsen of zo, enkel Adobe photoshop geinstalleerd, o ja, ik draai WIN XP.
Plz help
Dank
Peace