Ik klik op "beeld"---------"codering"-------------"meer" en dan op koreaans en dan begint er iets te installeren en zegt het
"het bestand "xxxxx" op windows xp home editie is nodig"
kunt ge gewoon geen taalpakket installeren of hoe moet dat nu eigenlijk?
thx in advance