Dit is niet echt een oplossing, maar een suggestie; Probeer eens met
Firefox Dit is een programma zoals Internet Explorer maar in mijn mening toch beter funcioneert. Dit komt met enkele handige plug-ins zoals een pop-up blocker en een password manager.
On Topic met je probleem, Heb je al eens gescanned voor Spy/Ad/Mal-ware ? Dit zijn vaak de boosdoenders wanneer het op internet explorer aankomt. Ook kan je eens proberen met alle settingen te resetten (In IE > Extra > Internet-Opties > Geavanceerd > Standaardinstellingen herstellen)