thomasmoens
Legacy Member
Ik gebruik mandrake 9.2 en probeer mijn ADSL-verbinding te delen op die pc, maar telkens als ik in Mandrake Control Center dit probeer te enablen lukt het niet en als ik terugkijk staat het terug "disabled", enkele weken geleden werkte dit nog perfect. Heeft iemand hetzelfde meegemaakt of weet hoe dit komt? Is er geen console-alternatief voor al die mandrake control center? Da staat nog altijd nie op punt ze!!!
Groeten,
Thomas
Groeten,
Thomas
