stonesour
Legacy Member
Ik heb hier een HP laserjet 4 staan die ik wil aansluiten op netwerk.
Netwerk bestaat uit 3 pc's die allen aangesloten zijn op een switch.
Ik heb de laserjet verbonden via een netwerkkabel (crossed). Heb de printer op factory settings gezet (ip= 192.168.1.100, gateway: 255.255.255.0) maar als ik dan probeer: http://192.168.1.100 ofzo dan herkent hij niets. Kan dus niet printen. Kan iemand me helpen?
greetz
Netwerk bestaat uit 3 pc's die allen aangesloten zijn op een switch.
Ik heb de laserjet verbonden via een netwerkkabel (crossed). Heb de printer op factory settings gezet (ip= 192.168.1.100, gateway: 255.255.255.0) maar als ik dan probeer: http://192.168.1.100 ofzo dan herkent hij niets. Kan dus niet printen. Kan iemand me helpen?
greetz