Grutman
Legacy Member
Ik heb Avant Browser als browser, ne gemodificieerde IE. Maar dat doet er eigenlijk niet toe, bij IE heb ik hetzelfde probleem.
Namelijk dat als ik iets wil downloaden hij niet meer die kader geeft met open/opslaan/annuleren maar automatisch begint.
Ik heb zoiets ne keer aangeduid dat em dat "niet meer moest vragen" maar eigenlijk is dit wel enorm irritant want je weet niet of hij begonnen is met downloaden of niet. Je ziet immers geen kadertje meer, alleen naar je telemeter kan je eens kijken.
Enorm lastig en ik dus gaan zoeken bij instellingen van IE maar niet direct iets gevonden. Heeft iemand dit (kleine) probleempje ook al eens voorgehad, zo ja, waar kan je dat terug op de normale instelling zetten?
Alvast bedankt
Grutman
Namelijk dat als ik iets wil downloaden hij niet meer die kader geeft met open/opslaan/annuleren maar automatisch begint.
Ik heb zoiets ne keer aangeduid dat em dat "niet meer moest vragen" maar eigenlijk is dit wel enorm irritant want je weet niet of hij begonnen is met downloaden of niet. Je ziet immers geen kadertje meer, alleen naar je telemeter kan je eens kijken.
Enorm lastig en ik dus gaan zoeken bij instellingen van IE maar niet direct iets gevonden. Heeft iemand dit (kleine) probleempje ook al eens voorgehad, zo ja, waar kan je dat terug op de normale instelling zetten?
Alvast bedankt
Grutman