Archief - installeren of niet?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

verag

Legacy Member
Goede dag,
Ik wil een nieuwe computer kopen, namelijk ''HP touchsmart IQ520 of IQ535''
maar eerst wil ik meer weten over windows7. omdat ik weet niet of ik moet nu een pc kopen en upgrade naar win7 of afwachten en een nieuwe pc met voorgeïnstalleerde versie windows7 kopen. Kunt u mij a.U.B. helpen en advies geven wat beter is.

1.Als ik een pc van vista naar windows7 upgrade, blijft vista nog op computer of windows7 wist hem echt weg?
Anders hebt pc 2 besturingssysteem,klopt dat?Zo neemt dat meer geheugen, toch?

2.Is daar wel verschil in upgrade en voorgeïnstalleerde versie op nieuwe computers die wordt geleverd?

3.Wanneer wordt geleverd voorgeïnstalleerde versie windows7 op nieuwe computers? Ik had gelezen die 22.Oktober komt windows7 uit in winkels maar is dat alleen besturingssysteem of ook nieuwe pc met er op?

4.Worden pc's duurder met windows7?

5.Ik wil graag een HP Touchsmart kopen maar ga ze hem verkopen met windows7 of niet meer?

Deze vragen had ik op internet gezocht maar niet gevonden a.U.B.Als u kunt mij antwoorden op mijn alle vragen en of advies geven.Ik word heel erg blij als ik weet wat moet ik doen.>Nu kopen of straks.


Voorbaat dankt u wel voor snelle antwoorden
Vera

ReBirTh

Legacy Member
euuuh, snie slim van uwe email, en zeker uw telefoonnummer openbaar op een forum te plaatsen zenne

Exit

Legacy Member
reageren in andere topics is voornamelijk bedoelt om die topic te helpen OF als het probleem hetzelfde is.

als ge zelf vragen hebt start ge best een EIGEN thread.
ook overzichtelijke tekst is makkelijker om te lezen/helpen ipv alles direct onder elkaar ...

(Moved naar nieuwe thread en thread iets overzichtelijker gemaakt)

1 - als ge Vista upgrade naar 7 dan is de vista uiteraard vervangen door die 7, hij gaat enkel waar nodig de files vervangen door nieuwere en de namen enzo aanpassen naar windows7.

als ge 2 aparte windowsen wilt dan meot ge nieuwe installatie doen op een aparte schijf of aparte partitie op de pc, dan krijgt ge een keuze menu welke windows ge wilt starten.

2 - upgrade of nieuwe installatie is hetzelfde, is tenslotte dezelfde windows natuurlijk

3 - Van zodra het officieel uit gebracht wordt zal het geleverd worden op de pc, normaal ergens volgende maand ja, vanaf dan kunt ge het apart kopen of voor geisntalleerd op nieuwe pc's.

4 - waarom moeten ze duurder worden? vista gaat eruit en 7 neemt over, er verandert niets aan. Vista wordt gewoon verkocht tot ze op zijn in de winkel en windows 7 komt erbij.

5 - tja, dat is te zien, als dat een nieuwe is, komt er mss een versie met 7 op, of steken ze er een bon of upgrade cd voor 7 bij.

Elessar

Legacy Member
Hallo,

Ik had ook ff een vraagje; Kan je Windows XP ook upgraden naar Windows 7 of is dat alleen maar via Vista mogelijk?

Alvast bedankt
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan