Nighty
Legacy Member
Ik wil nu eens mijn nieuwe drivers installeren, die dateren al van meer dan een jaar geleden.
Maar dit had ik een tijdje geleden tevergeefs ook al meerdere malen geprobeerd. nu, het is een Aldi pc van ongeveer 2jaar of iets langer geleden met een radeon 9600TX.
Dus ik ga naar software, "Ati display driver", en er staat:
Display stuurprogramma verwijderen voor:
-Medion Radion 9600TX secondary PCI Secundair hier een datum
-Medion Radion 9600TX AGP Primair
dus eerst deed ik alleen de primaire, ze vragen voor te herstarten, ik doe dit.
Ik ga naar mijn documenten en wil de nieuwe installeren, het begint, en de locatie staat al aangewezen (van ati map) en ij begint de "contents te readen" dan zegt ij da die file der al instaat
(omdat ik ervoor mss al had gezet???) en ik zeg "yes op all" om het te veranderen. dan wil wizardshield ofzo starten met de setup ofzoiets, maar komt er een "ikernel.exe" fout, waardoor de installatie word stopgezet
tijdens het hierboven vermeld proces was wel mijn scherm af en toe even zwart geworden en als ik ging kijken zag ik dat die oude terug geinstalleerd waren!
want voor het scherm zwat werd voor ff en dan weer normaal keek ik ffkes en dan stond deze niet in mijn configuratie sherm --> software
dus nu wel
dus zo kan ik geen nieuwe drivers installeren!!
Dank u voor de hulp!!
ps:dit is juist hetzelfde als ik de secondary EN primaire verwijder kom ik juist hetzelfde tegen!!
Maar dit had ik een tijdje geleden tevergeefs ook al meerdere malen geprobeerd. nu, het is een Aldi pc van ongeveer 2jaar of iets langer geleden met een radeon 9600TX.
Dus ik ga naar software, "Ati display driver", en er staat:
Display stuurprogramma verwijderen voor:
-Medion Radion 9600TX secondary PCI Secundair hier een datum
-Medion Radion 9600TX AGP Primair
dus eerst deed ik alleen de primaire, ze vragen voor te herstarten, ik doe dit.
Ik ga naar mijn documenten en wil de nieuwe installeren, het begint, en de locatie staat al aangewezen (van ati map) en ij begint de "contents te readen" dan zegt ij da die file der al instaat
(omdat ik ervoor mss al had gezet???) en ik zeg "yes op all" om het te veranderen. dan wil wizardshield ofzo starten met de setup ofzoiets, maar komt er een "ikernel.exe" fout, waardoor de installatie word stopgezettijdens het hierboven vermeld proces was wel mijn scherm af en toe even zwart geworden en als ik ging kijken zag ik dat die oude terug geinstalleerd waren!
want voor het scherm zwat werd voor ff en dan weer normaal keek ik ffkes en dan stond deze niet in mijn configuratie sherm --> software
dus nu wel
dus zo kan ik geen nieuwe drivers installeren!!
Dank u voor de hulp!!

ps:dit is juist hetzelfde als ik de secondary EN primaire verwijder kom ik juist hetzelfde tegen!!
ad: