cornetto
Legacy Member
hallo
ik heb een probleem bij het installeren van doom3
ik heb de dvd-versie en bij het installeren(ergens in de helft) vraagt mijn pc achter cd2
aangezien alles op 1 dvd staat is het toch wel vreemd...
bij mijn vriend en neef krijg ik hetzelfde probleem
graag een spoedig aantwoord gewenst
alvast bedankt
groeten
de echtE van Ola
ik heb een probleem bij het installeren van doom3
ik heb de dvd-versie en bij het installeren(ergens in de helft) vraagt mijn pc achter cd2
aangezien alles op 1 dvd staat is het toch wel vreemd...bij mijn vriend en neef krijg ik hetzelfde probleem
graag een spoedig aantwoord gewenst
alvast bedankt
groeten
de echtE van Ola
mag dus gesloten worden voor verdere problemen te voorkomen(een ban bv) 
