aRGee
Legacy Member
Wanneer ik probeer aan te loggen op een hotmail account of via bv webmail.telenet.be dan kom ik op pagina kan niet worden weergegeven blabla.. terecht.
Ook inloggen op msn gaat ni.
SSL,TLS, HTTP 1.1 (met proxy) zijn ingeschakeld.
Gewoon surfen en inloggen op forums gaat dan weer wel.
Weet er iemand wat het probleem zou kunnen zijn?
Ook inloggen op msn gaat ni.
SSL,TLS, HTTP 1.1 (met proxy) zijn ingeschakeld.
Gewoon surfen en inloggen op forums gaat dan weer wel.
Weet er iemand wat het probleem zou kunnen zijn?