Stijneman
Legacy Member
ok ik heb gisteren (mijn pa eig) norton IS 2005 gekocht en na het installen (ni vergeten de windows firewall uit te zette natuurlijk
) wilt indringersdetectie NIET werken, ik heb dan met liveupdate gekeke na die error
nog iem met dit probleem? hoe fixen ?
) wilt indringersdetectie NIET werken, ik heb dan met liveupdate gekeke na die errorik heb reeds al op symantec site gezocht en ze zeiden dan van nis te herinstalleren, dit hielp echter niet.LU0: Deze update is afgebroken tijdens het verwerkingsproces voor de installatie
Dit product kan niet door LiveUpdate worden bijgewerkt. Controleer de status van het abonnement voor dit product.
nog iem met dit probleem? hoe fixen ?