SithCloud
Legacy Member
Allen,
Regelmatig (laat ons zeggen elke 5 weken of zo) heb ik min of meer hetzelfde scenario voor:
> fingerprint sensor: ok
> Vraagt opeens voor 5-cijfer code
> Code is fout (bizar, kan niet)
> en vervolgens heb ik al:
>> is de app gesloten en opnieuw opgestart met opnieuw mijn fingerprint dat niet wordt aanvaard
>> of gewoon die 5 cijfer code opnieuw ingegeven die opeens ook fout lijkt te zijn
> en dan maar de unblock procedure volgen.
De eerste keer dat ik het voorhad. Zo'n 4 maand geleden dacht ik dat het mijn achteloosheid was. De 2de keer ging ik al is kijken op hun twitter maar na eigenlijk zowat 5 keer hetzelfde scenario te hebben voldaan lijkt het mij maar 1 van de volgende opties te zijn:
> mijn nokia 7plus bugged en itsme reageert dan maar door te zeggen dat een foute code is ingegeven
> het is itsme hun app
De optie "het ligt aan de gebruiker" is niet echt meer mogelijk na het al verschillende keren te hebben voorgehad en dat ik echt op mijn input let vooral niet als hij mijn fingerprint zogezegd goedkeurt en dan toch zegt dat de aanmelding fout was...
Dus ik kom hier is horen of er nog mensen zijn die al hetzelfde hebben meegemaakt.
De heractivatie procedure is wel redelijk simpel en snel doorlopen maar ik heb ook niet altijd een kaartlezer bij de hand en de wet van murphy kennende ga ik ooit is moeten vpn'en terwijl dat ding er de brui aan geeft. (ja ik heb backup scenario's maar das altijd een gekloot hé)
Regelmatig (laat ons zeggen elke 5 weken of zo) heb ik min of meer hetzelfde scenario voor:
> fingerprint sensor: ok
> Vraagt opeens voor 5-cijfer code
> Code is fout (bizar, kan niet)
> en vervolgens heb ik al:
>> is de app gesloten en opnieuw opgestart met opnieuw mijn fingerprint dat niet wordt aanvaard
>> of gewoon die 5 cijfer code opnieuw ingegeven die opeens ook fout lijkt te zijn
> en dan maar de unblock procedure volgen.
De eerste keer dat ik het voorhad. Zo'n 4 maand geleden dacht ik dat het mijn achteloosheid was. De 2de keer ging ik al is kijken op hun twitter maar na eigenlijk zowat 5 keer hetzelfde scenario te hebben voldaan lijkt het mij maar 1 van de volgende opties te zijn:
> mijn nokia 7plus bugged en itsme reageert dan maar door te zeggen dat een foute code is ingegeven
> het is itsme hun app
De optie "het ligt aan de gebruiker" is niet echt meer mogelijk na het al verschillende keren te hebben voorgehad en dat ik echt op mijn input let vooral niet als hij mijn fingerprint zogezegd goedkeurt en dan toch zegt dat de aanmelding fout was...
Dus ik kom hier is horen of er nog mensen zijn die al hetzelfde hebben meegemaakt.
De heractivatie procedure is wel redelijk simpel en snel doorlopen maar ik heb ook niet altijd een kaartlezer bij de hand en de wet van murphy kennende ga ik ooit is moeten vpn'en terwijl dat ding er de brui aan geeft. (ja ik heb backup scenario's maar das altijd een gekloot hé)