en als dat niet lukt, heeft zowel ATI als Nvidia hun eigen tooltjes ervoor.
Check maar bij uw display adapter.
Voor nvidia was het desktop management of nview ofzo. (als je iets met profielen en desktop ziet, dan is het dat)
Bij ATI is het desktop manager/multi desktop (beiden voorzien de optie)