[HBV]-=Tornado=-
Legacy Member
Hallo,
Ik zit met volgende probleem. Wanneer ik thuis op mijn computer surf (met IE) gaat deze erg traag. Het effect is hetzeflde als wanneer je de drivers van je videokaart nog niet hebt geïnstalleerd.
Bij Facebook merk ik het vooral wanneer ik gebruik maak van een applicatie.
Het gaat hem eigenlijk niet over het laden van de pagina's maar wel het scrollen, klikken enz op pagina's.
Gelieve niet af te komen met "wie gebruikt er nu IE of FireFox, Chrome ftw stuff".
Een zeer vage klacht maar misschien heeft iemand het nog gehad?
Bedankt!
Ik zit met volgende probleem. Wanneer ik thuis op mijn computer surf (met IE) gaat deze erg traag. Het effect is hetzeflde als wanneer je de drivers van je videokaart nog niet hebt geïnstalleerd.
Bij Facebook merk ik het vooral wanneer ik gebruik maak van een applicatie.
Het gaat hem eigenlijk niet over het laden van de pagina's maar wel het scrollen, klikken enz op pagina's.
Gelieve niet af te komen met "wie gebruikt er nu IE of FireFox, Chrome ftw stuff".
Een zeer vage klacht maar misschien heeft iemand het nog gehad?
Bedankt!