thunderhawk
Legacy Member
Hallo,
Ik heb net Windows XP X64 Geinstalleerd met daarbij de ATi x64 driver + refreshfix. Ik heb perongeluk ingesteld bij refreshfix dat hij moet booten op 200Hz (wat myn scherm niet aankan en als gevolg heeft "out of range") dus kan ik niets in windows zien. Ik heb het programma al in safemode proberen opstarten maar dan geeft hij alleen de resoluties 640x480 weer. Ook al laat ik hem booten op 640x480 dan boot hij nog on 1152x864 @ 200Hz.Ook al heb ik de videodrivers proberen verwijderen maar uiteraard gaat dat niet in savemode , en ook nieuwe drivers installeren gaat niet.
Iemand? :applause:
Alvast bedankt
MVG
Ik heb net Windows XP X64 Geinstalleerd met daarbij de ATi x64 driver + refreshfix. Ik heb perongeluk ingesteld bij refreshfix dat hij moet booten op 200Hz (wat myn scherm niet aankan en als gevolg heeft "out of range") dus kan ik niets in windows zien. Ik heb het programma al in safemode proberen opstarten maar dan geeft hij alleen de resoluties 640x480 weer. Ook al laat ik hem booten op 640x480 dan boot hij nog on 1152x864 @ 200Hz.Ook al heb ik de videodrivers proberen verwijderen maar uiteraard gaat dat niet in savemode , en ook nieuwe drivers installeren gaat niet.
Iemand? :applause:
Alvast bedankt
MVG