Archief - Hulp gezocht - Vraagje

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

wimme

Legacy Member
Beste allemaal ,

Ik ben Wim Vander Haegen – 22 jaar en ik zoek mensen om me te helpen bij de setup van onze dedicated linux server.

Ik zal de zaak even kort proberen uit te leggen. Ik ben dus de founder (mooi woord) van een nieuwe gaming organisatie. GP (Gaming Project) en via onze sponser. (sorcer.nl) heb ik een volledige linux server ter beschikking gekregen. Alleen ben ik niet zo een kei in het configureren van een gameserver via putty of ftp van deze gameserver. Daarom zoek ik mensen (of één persoon) die me zou willen helpen bij het degelijk installeren + beheren van deze dedi. Server.

De volgende servers zouden moeten geinstalleerd worden op deze dedi. Server.

- Ventrillo of teamspeak
- Call Of Duty 4 (1x private server en 1x public server)
- CSS (1x private server en 1x public server)

Moesten er mensen interesse hebben om mij hierbij te helpen hoor ik het graag.
Deze kunnen een kleine vergoeding krijgen (indien gewenst) of kunnen x aantal servers zelf voor hun configureren en deze dan ook gebruiken.

Indien er dus mensen interesse hebben hoor ik het graag.

Mvg Wim Vander Haegen

bugoff

Legacy Member
Ik wil je daar gerust mee helpen. pm mij even uw msn en dan voeg ik je wel toe.

wimme

Legacy Member
Alvast bedankt,

ik heb de gegevens doorgestuurd + email adres op apart bericht geplaatst.

InFerNo

Legacy Member
Ik wil best ook wel helpen :)

Mag ik vragen wat uw 'organisatie' doet?

InFerNo

Legacy Member
wimme zei:
Geachte,

De bedoeling is om een "semi-professionele Gaming Organisatie" op te richten.
Daarmee bedoel ik dus om de "iets betere"belgische spelers iets of wat proberen te verzamelen zodanig dat de draagvlakte van het belgische gamen op internationale events iets groter wordt.

Geachte geachte

Als je 'goede' spelers wil bundelen dan spreek je eigl over een multi-gaming clan? Ik vrees dan dat LLL (LowLandLions) u al voor zijn.

http://www.lowlandlions.com/index.php?module=custompages&slug=about-us
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan