wimme
Legacy Member
Beste allemaal ,
Ik ben Wim Vander Haegen – 22 jaar en ik zoek mensen om me te helpen bij de setup van onze dedicated linux server.
Ik zal de zaak even kort proberen uit te leggen. Ik ben dus de founder (mooi woord) van een nieuwe gaming organisatie. GP (Gaming Project) en via onze sponser. (sorcer.nl) heb ik een volledige linux server ter beschikking gekregen. Alleen ben ik niet zo een kei in het configureren van een gameserver via putty of ftp van deze gameserver. Daarom zoek ik mensen (of één persoon) die me zou willen helpen bij het degelijk installeren + beheren van deze dedi. Server.
De volgende servers zouden moeten geinstalleerd worden op deze dedi. Server.
- Ventrillo of teamspeak
- Call Of Duty 4 (1x private server en 1x public server)
- CSS (1x private server en 1x public server)
Moesten er mensen interesse hebben om mij hierbij te helpen hoor ik het graag.
Deze kunnen een kleine vergoeding krijgen (indien gewenst) of kunnen x aantal servers zelf voor hun configureren en deze dan ook gebruiken.
Indien er dus mensen interesse hebben hoor ik het graag.
Mvg Wim Vander Haegen
Ik ben Wim Vander Haegen – 22 jaar en ik zoek mensen om me te helpen bij de setup van onze dedicated linux server.
Ik zal de zaak even kort proberen uit te leggen. Ik ben dus de founder (mooi woord) van een nieuwe gaming organisatie. GP (Gaming Project) en via onze sponser. (sorcer.nl) heb ik een volledige linux server ter beschikking gekregen. Alleen ben ik niet zo een kei in het configureren van een gameserver via putty of ftp van deze gameserver. Daarom zoek ik mensen (of één persoon) die me zou willen helpen bij het degelijk installeren + beheren van deze dedi. Server.
De volgende servers zouden moeten geinstalleerd worden op deze dedi. Server.
- Ventrillo of teamspeak
- Call Of Duty 4 (1x private server en 1x public server)
- CSS (1x private server en 1x public server)
Moesten er mensen interesse hebben om mij hierbij te helpen hoor ik het graag.
Deze kunnen een kleine vergoeding krijgen (indien gewenst) of kunnen x aantal servers zelf voor hun configureren en deze dan ook gebruiken.
Indien er dus mensen interesse hebben hoor ik het graag.
Mvg Wim Vander Haegen
