Homer`
Legacy Member
Hallo,
Ik moet best vaak mails sturen aan een groot aantal mensen tegelijkertijd. Deze mail staat normaal ook online (html + css) en ik wil deze pagina 'in' de mail verzenden.
Ik heb al wat gezegd: met hotmail gaat het niet (gmail ook niet denk ik) en outlook tegenwoordig ook niet meer (office 2007 hier).
Iemand een oplossing?
Bijkomende vraag: als de html pagina offline gaat, is de mail dan niet meer zichtbaar? + wordt de css-file gelezen, of is het html only (1 pagina) en moet je de css styles in de head plaatsen? (Ik weet niet of dit bij webdesign hoort)
Bedankt!
Ik moet best vaak mails sturen aan een groot aantal mensen tegelijkertijd. Deze mail staat normaal ook online (html + css) en ik wil deze pagina 'in' de mail verzenden.
Ik heb al wat gezegd: met hotmail gaat het niet (gmail ook niet denk ik) en outlook tegenwoordig ook niet meer (office 2007 hier).
Iemand een oplossing?
Bijkomende vraag: als de html pagina offline gaat, is de mail dan niet meer zichtbaar? + wordt de css-file gelezen, of is het html only (1 pagina) en moet je de css styles in de head plaatsen? (Ik weet niet of dit bij webdesign hoort)
Bedankt!
