Bram
Legacy Member
Hallo allemaal
Gisteren een factory reset moeten doen op m'n HTC Hero (door bug totaal uit m'n telefoon gelocked
), dat was allemaal niet zo'n probleem omdat ik m'n contacten in outlook had gesynced en daar dus alles heb staan, maar nu krijg ik m'n HTC Sync niet meer aan de praat 
Ik heb het al twee keer opnieuw geinstalleerd, de Vista drivers opnieuw gekopieerd etc, maar niets werkt.
Iemand met wat meer HTC Sync ervaring op Windows 7?
Gisteren een factory reset moeten doen op m'n HTC Hero (door bug totaal uit m'n telefoon gelocked
), dat was allemaal niet zo'n probleem omdat ik m'n contacten in outlook had gesynced en daar dus alles heb staan, maar nu krijg ik m'n HTC Sync niet meer aan de praat 
Ik heb het al twee keer opnieuw geinstalleerd, de Vista drivers opnieuw gekopieerd etc, maar niets werkt.
Iemand met wat meer HTC Sync ervaring op Windows 7?