Hiapoe
Legacy Member
Ik heb een DVD writer maar als ik met Nero probeer mijn super mega coole DVD van spongebob (Jawel ik ben 23 jaar oud
) te kopieren dan krijg ik de melding dat Nero hem nie kan copieren omdat die DVD copyrighted is.
Ik wil hem gewoon kopieren voor mezelf (archiving) wat dus legaal is, aangezien mijn dvd dus officieel gekocht is. (Van mijn lieftallige zusje gekregen)
Welke software kan ik gebruiken om een DVD te kopieren... Of moet ik eerst een image maken en op mijn HD zetten...
Please some advise, thx
Hiapoe
) te kopieren dan krijg ik de melding dat Nero hem nie kan copieren omdat die DVD copyrighted is.Ik wil hem gewoon kopieren voor mezelf (archiving) wat dus legaal is, aangezien mijn dvd dus officieel gekocht is. (Van mijn lieftallige zusje gekregen)
Welke software kan ik gebruiken om een DVD te kopieren... Of moet ik eerst een image maken en op mijn HD zetten...
Please some advise, thx
Hiapoe