radium
Legacy Member
hoi,
ik heb eindelijk men avi na vob bestanden geconverteerd, en der staan nog allemaal bestandjes bij, ik wou nu da branden met nero, maar kweet ni welke functie,
als ik svcd neem kan ik ma 750mb uploade en men bestanden zijn groter,
dus hoe krijg ik die bestande op men dvd gebrand aub
grtz D
ik heb eindelijk men avi na vob bestanden geconverteerd, en der staan nog allemaal bestandjes bij, ik wou nu da branden met nero, maar kweet ni welke functie,
als ik svcd neem kan ik ma 750mb uploade en men bestanden zijn groter,
dus hoe krijg ik die bestande op men dvd gebrand aub
grtz D
) in een map op mijne pc staan. Allemaal VOB-bestanden (5 x 1Gig ongeveer) en ik zou die graag op nen DVD zetten, liefst allemaal achtereen en in juste volgorde! :d