thomasbmwpower
Legacy Member
Hallo, tot enkele maanden draaide ik enkel vista en sinds vorige week heb ik besloten om windows 7 in dualboot te draaien. Ik heb dus een nieuwe partitie gemaakt en windows 7 daarop geinstalleerd.
Nu ik volledig tevreden ben over win7 wil ik mijn vista partitie verwijderen. Daarvoor ga ik naar schijfbeheer, maar ik kan onmogelijk mijn D- schijf verwijderen/ formateren/ verkleinen. Ook heb ik al eens de windows7 partitie op actief gezet maar dan lukt het nog steeds niet. Ik heb wel nog niet herstart omdat ik vrees dat, als ik dan wil herstarten een error zal krijgen en ik heb mijn win7 cd voorlopig niet bij.
Wat moet ik nu juist doen zodat mijn systeem alleen windows 7 bevat zonder een windows vista partitie?
Bedankt voor de hulp, ik ben al een hele tijd aan het zoeken naar een oplossing
mvg Thomas
Welke stappen moet ik j
Nu ik volledig tevreden ben over win7 wil ik mijn vista partitie verwijderen. Daarvoor ga ik naar schijfbeheer, maar ik kan onmogelijk mijn D- schijf verwijderen/ formateren/ verkleinen. Ook heb ik al eens de windows7 partitie op actief gezet maar dan lukt het nog steeds niet. Ik heb wel nog niet herstart omdat ik vrees dat, als ik dan wil herstarten een error zal krijgen en ik heb mijn win7 cd voorlopig niet bij.
Wat moet ik nu juist doen zodat mijn systeem alleen windows 7 bevat zonder een windows vista partitie?
Bedankt voor de hulp, ik ben al een hele tijd aan het zoeken naar een oplossing
mvg Thomas
Welke stappen moet ik j
